Oferty pracy
ZORKA Sp. z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze jest dynamicznie rozwijającą się firmą w branży meblarskiej. Istniejemy na rynku ponad 70 lat. Jako jedni z pierwszych w Polsce rozpoczęliśmy współpracę z firmą IKEA i od 40 lat pomagamy w ten sposób podnosić komfort życia. Poszukujemy pracowników utalentowanych i zaangażowanych w swoją pracę, którzy przyczynią się do budowania sukcesu Naszej Firmy.
Jeśli interesuje Cię :
- ciekawa i pełna wyzwań praca w prężnie rozwijającej się Firmie
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- dobra atmosfera pracy i wsparcie osób z dużym doświadczeniem
to prześlij swoją aplikację na stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy:
- dokładności i dobrej organizacji pracy
- gotowości do pracy w systemie 3 zmianowym
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się Firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
Co będzie należało do Twoich obowiązków ?
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wewnętrznymi spółki
- odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji i prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz rozliczeń z ZUS
- nadzór nad ewidencją operacji gospodarczych zgodnie z prawem bilansowym oraz podatkowym
- sporządzanie sprawozdań finansowych Spółki (miesięcznych, kwartalnych i rocznych ) oraz miesięczne raportowanie o wynikach Spółki
- nadzór i kontrola prawidłowego rozliczenia dokumentów księgowych
- prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia majątku
- sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wymaganych przepisami prawa (GUS, NBP, itp.)
- nadzór nad prawidłowym obiegiem i księgowaniem dokumentów
- przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy
- współpraca z audytorem oraz innymi instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, banki itp.)
- udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych
- aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów księgowych i finansowych
- nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
Jakie są Nasze wymagania ?
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowana ekonomia, finanse, rachunkowość)
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku głównego księgowego lub zastępcy głównego księgowego w firmie z pełną księgowością, najchętniej produkcyjnej
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i praktyczna znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego (MSR, MSSF mile widziane)
- umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych
- znajomość systemu finansowo-księgowego klasy ERP
- biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- rzetelność, sumienność oraz odpowiedzialność oraz umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność w realizowaniu zadań
- komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem
- mile widziana znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu (planowanie, budżetowanie, raportowanie)
- umiejętność zarządzania zespołem i organizowania pracy
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Współpraca w tworzeniu, wdrażaniu oraz rozwijaniu strategii zakupowej
- Współpraca z zespołem zakupowym
- Zarządzanie zapasami magazynowymi
- Poszukiwanie możliwości obniżenia kosztów poprzez lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostawców
- Współpraca wewnątrz firmy ukierunkowana na identyfikację możliwości optymalizacji kosztów zarówno po stronie produktowej, jak i łańcucha dostaw
- Mierzenie kluczowych wskaźników współpracy (KPI), raportowanie tych wskaźników oraz określanie na ich podstawie obszarów do poprawy
- Negocjacje oraz ocena dostawców
- Segmentacja dostawców, zdefiniowanie celów krótko i długoterminowych dla dostawców
Jakie są Nasze wymagania?
- Gruntowna wiedza ekonomiczna – wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne na kierunku Logistyka lub SCM
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zakupach strategicznych – preferowana branża związana z produkcją mebli
- Znajomość metodologii zakupów strategicznych
- Znajomość branży oraz rynku dostawców
- Wiedza na temat zarządzania zintegrowanym łańcuchem dostaw
- Umiejętność analizy TCO
- Znajomość procesów zarządzania projektami
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Biegła znajomość MS Office – szczególnie EXCEL
- Znajomość środowiska ERP
- Prawo jazdy kat. „B”
A ponadto
- Komunikacja
- Kreatywne myślenie
- Innowacyjność
- Zdolność pracy w zespole
- Łatwość w podejmowaniu decyzji
- Nastawienie na ciągły rozwój
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- transport komponentów z obszarów magazynowych do produkcyjnych
- transport wyrobu gotowego z obszarów produkcyjnych do magazynowych
- załadunek i rozładunek samochodów dostawczych
- kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanego wyrobu
- dbałość o porządek w miejscu pracy
Jakie są Nasze wymagania?
- aktualne uprawnienia do obsługi wózka widłowego wydane przez UDT
- gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym
- zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
Oferujemy Ci:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta Multisport, kafeteria MyBenefit, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, świadczenia z ZFŚS)
- wdrożenie i pełne wsparcie przy wprowadzaniu w powierzone obowiązki
- realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- planowanie wysyłek
- obsługa logistyczna wysyłek
- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, spedycyjnej, celnej
- dbanie o terminową realizację zamówień
- przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży i zamówień
- utrzymywanie relacji handlowych z partnerami biznesowymi
- obsługa zamówień od klientów
- współpraca z zespołem sprzedażowym
- realizowanie planów sprzedażowych
- współzarządzanie zapasami magazynowymi
Jakie są Nasze wymagania?
- wykształcenie wyższe, preferowane logistyczne lub ekonomiczne
- minimum 2-letnie doświadczenie w dziale sprzedaży w firmie produkcyjnej
- rozumienie zasad i procedur sprzedażowych
- znajomość środowiska ERP
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- biegła znajomość pakietu MS OFFICE, szczególnie programu Excel
- doskonała organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność i umiejętność prowadzenia kontaktów biznesowych
- kreatywne myślenie i innowacyjność
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- łatwość w podejmowaniu decyzji
- nastawienie na ciągły rozwój
- prawo jazdy kategorii B
- atutem będzie znajomość dokumentacji i procedur celnych, a także Ustawy o Rachunkowości (podatek VAT)
Oferujemy Ci:
- długofalową współpracę
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta Multisport, MyBenefit, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, świadczenia z ZFŚS)
- wdrożenie i pełne wsparcie przy wprowadzaniu w powierzone obowiązki
- realny wpływ na funkcjonowanie firmy
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- realizacja procesów zakupowych
- współpraca z zespołem zakupowym
- zarządzanie zapasami magazynowymi
- poszukiwanie możliwości obniżenia kosztów poprzez lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostawców
- współpraca wewnątrz firmy ukierunkowana na identyfikację możliwości optymalizacji kosztów zarówno po stronie produktowej, jak i łańcucha dostaw
- negocjacje oraz ocena dostawców
Jakie są Nasze wymagania?
- wiedza ekonomiczna lub techniczna – wykształcenie wyższe
- co najmniej 3 lata doświadczenia w zakupach – preferowana branża związana z produkcją
- znajomość języka angielskiego
- biegła znajomość MS Office – szczególnie Excel
- znajomość środowiska ERP
- prawo jazdy kat. „B”
- umiejętność komunikacji, kreatywnego myślenia i innowacyjności
- zdolność pracy w zespole
- łatwość w podejmowaniu decyzji i nastawienie na ciągły rozwój
Oferujemy Ci:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta Multisport, MyBenefit atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, świadczenia z ZFŚS)
- wdrożenie i pełne wsparcie przy wprowadzaniu w powierzone obowiązki
- realny wpływ na funkcjonowanie firmy